Let it be me

 

 

https://youtu.be/IeRPr-zKNwI

Let it be me The Everly Brothers
誠願是我 艾維利兄弟 (YD譯) 

I bless the day I found you
何等欣幸遇見妳的那一天
I want to stay around you
企盼常能圍繞在妳身邊
And so I beg you (Now and forever)
故我低訴祈求
Let it be me
如此甜蜜常有

Don't take this heaven from one 
別把我的天堂奪走 
If you must cling to someone
如果妳須依附於某
Now and forever
從今時直到永遠
Let it be me
讓我為妳的所選

Each time we meet love
每次我們在愛中相見 
I find complete love
深深感受愛的完全
Without your sweet love
若無妳的甜蜜
what would life be 
人生有何意義? 

So never leave me lonely
永遠別讓我落單孤寂
Tell me (Say that) you love me only 
告訴我妳只愛我唯一
And that you'll always
且妳將永遠
let it be me
在我的身邊

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tou-Kouva 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()